Verbraucherzentale Bundesverband: Reklama zrównoważonego rozwoju przynosi więcej szkody niż pożytku
Zielone oświadczenia reklamowe na żywności mają znaczny potencjał greenwashingowy. Taki jest wniosek z badania przeprowadzonego przez agencję badawczą "Zühlsdorf + Partner" i Uniwersytet w Getyndze na zlecenie projektu "Food Clarity" realizowanego przez vzbv. Według badania, oświadczenia reklamowe odnoszące się do zrównoważonego rozwoju sprawiają, że produkty jawią się konsumentom w znacznie bardziej pozytywnym świetle. The
.
Wydawnictwo Fruchthandel to międzynarodowe przedsiębiorstwo medialne z siedzibą w Düsseldorfie. Jego głównym zainteresowaniem jest tematyką świeżych owoców i warzyw - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż do konsumentów.
Korzenie Fruchthandel sięgają roku 1916, kiedy to powstało specjalistyczne czasopismo "Früchtehandel", obecnie znane jako "Fruchthandel Czasopismo ma ugruntowaną pozycję lidera na rynku w języku niemieckim, dzięki wysokiej fachowości, aktualności i zaangażowaniu w tematykę owoców i warzyw. Oprócz tygodnika "Fruchthandel Magazin" wydaje specjalne wydanie krajowe i tematyczne, roczny przewodnik branżowy oraz codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".