Jak się obudzisz, już wiesz — świeże ceny owoców i warzyw na dziś, u nas.

Kup teraz abonament!

Verbraucherzentale Bundesverband: Reklama zrównoważonego rozwoju przynosi więcej szkody niż pożytku

2023-03-15 00:00

Zielone oświadczenia reklamowe na żywności mają znaczny potencjał greenwashingowy. Taki jest wniosek z badania przeprowadzonego przez agencję badawczą "Zühlsdorf + Partner" i Uniwersytet w Getyndze na zlecenie projektu "Food Clarity" realizowanego przez vzbv. Według badania, oświadczenia reklamowe odnoszące się do zrównoważonego rozwoju sprawiają, że produkty jawią się konsumentom w znacznie bardziej pozytywnym świetle. The

.

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruchthandel.de
Fruchthandel.de

Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem