W tym tygodniu w magazynie Fruchthandel: Niemcy, Fresh Convenience, Holandia
Nie tylko FRUIT LOGISTICA 2023 jako całość - ze znacznym wzrostem liczby odwiedzających i powierzchni wystawców - pozostawiła daleko w tyle ubiegłoroczne mniejsze "kwietniowe intermezzo" spowodowane pandemią. Również hala 20, tradycyjna "hala niemiecka", była po raz kolejny sceną żywej i różnorodnej obecności targowej, która była
>.
Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".