ZVG postrzega strategię wodną jako ważną podstawę
Niemieckie Stowarzyszenie Ogrodnicze (Zentralverband Gartenbau e.V., ZVG) z zadowoleniem przyjmuje przyjętą przez Gabinet Federalny Narodową Strategię Wodną jako ważną podstawę do dalszego niezbędnego dialogu ze wszystkimi istotnymi użytkownikami gruntów.
"Za szczególnie pozytywne uważamy uznanie znaczenia podstawowej produkcji rolnej i zieleni miejskiej" - podkreślił zastępca sekretarza generalnego ZVG,
.
Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".