ZVG postrzega strategię wodną jako ważną podstawę
Niemieckie Stowarzyszenie Ogrodnicze (Zentralverband Gartenbau e.V., ZVG) z zadowoleniem przyjmuje przyjętą przez Gabinet Federalny Narodową Strategię Wodną jako ważną podstawę do dalszego niezbędnego dialogu ze wszystkimi istotnymi użytkownikami gruntów.
"Za szczególnie pozytywne uważamy uznanie znaczenia podstawowej produkcji rolnej i zieleni miejskiej" - podkreślił zastępca sekretarza generalnego ZVG,
.
Wydawnictwo Fruchthandel to międzynarodowe przedsiębiorstwo medialne z siedzibą w Düsseldorfie. Jego głównym zainteresowaniem jest tematyką świeżych owoców i warzyw - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż do konsumentów.
Korzenie Fruchthandel sięgają roku 1916, kiedy to powstało specjalistyczne czasopismo "Früchtehandel", obecnie znane jako "Fruchthandel Czasopismo ma ugruntowaną pozycję lidera na rynku w języku niemieckim, dzięki wysokiej fachowości, aktualności i zaangażowaniu w tematykę owoców i warzyw. Oprócz tygodnika "Fruchthandel Magazin" wydaje specjalne wydanie krajowe i tematyczne, roczny przewodnik branżowy oraz codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".