Asda otwiera nowy front w wojnie cenowej z Aldi i Lidlem
Asda zaostrzyła wojnę cenową z dyskontami, twierdząc, że jest pierwszym supermarketem, który dorównuje cenowo zarówno Aldi, jak i Lidlowi w szerokim zakresie popularnych produktów codziennego użytku, w tym świeżych produktów.
Od tego tygodnia Asda dopasowuje ceny do Aldi i Lidla na 287 porównywalnych produktów spożywczych i obniżyła ceny średnio o 17 procent, aby dopasować się do któregokolwiek z dyskontów.

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.