Asia Fruit Logistica rozpoczyna azjatyckie roadshow spotkań biznesowych
Asia Fruit Logistica wkracza głębiej na rynki w całej Azji dzięki regionalnym wydarzeniom networkingowym wspieranym treścią, aby nawiązać kontakt z wiodącymi graczami i zbudować jeszcze większy rozmach przed powrotem targów do Hongkongu w dniach 4-6 września 2024 roku.
W komunikacie prasowym Asia Fruit Logistica poinformowała, że wybrała cztery kluczowe rynki dla swojej serii spotkań biznesowych - Indonezję, Indie, Tajlandię i
.

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.