Dole twierdzi, że roczne wyniki były "bardzo dobre"
Dole poinformowało o tym, co określiło jako "bardzo mocny" zestaw wyników za 2023 r., ze wzrostem przychodów i zysku netto.
Skorygowana EBITDA grupy wzrosła, a zadłużenie netto zostało zmniejszone, ale skorygowany zysk netto spadł rok do roku.
Przychody wzrosły o 2,8 procent w porównaniu z całym rokiem 2022, czyli o 220,9 mln USD, do 8,2 mld USD.
Przyczynił się do tego wzrost
Wyników finansowych.

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.