Escavox odchodzi od "brutalnego" wyzwania Oxfam, aby pobić cel zbiórki funduszy
Świeże produkty niektórych z najbardziej znanych australijskich marek sprawiły, że Escavox z powodzeniem ukończył Oxfam Trailwalker 2023 i przekroczył cel zbiórki funduszy firmy.
Grupa zarządzająca firmą zajmującą się danymi dotyczącymi łańcucha dostaw przekroczyła linię mety 100-kilometrowej wędrówki o godzinie 13:00 w sobotę, 29,5 godziny po dołączeniu do setek piechurów na etapie wyzwania w Sydney
.
Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.