Fairmiles dąży do bardziej zrównoważonego podejścia do produktów przewożonych drogą lotniczą
W tym miesiącu rozpoczęła się nowa kampania na rzecz sprawiedliwego przejścia do zerowej emisji netto. Nazwana Fairmiles, wzywa decydentów z rządu i sektora prywatnego do rozważenia wpływu zrównoważonego rozwoju na kraje rozwijające się podczas realizacji strategii redukcji emisji dwutlenku węgla, które mają na celu zminimalizowanie tak zwanych "food miles", szczególnie w odniesieniu do produktów przewożonych drogą lotniczą.
Kampania ma na celu

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.