Florette odsłania 1 mln funtów letniego planu marketingowego
Florette, £ 40m marki sałatki, ogłosił £ 1m kampanię marketingową, która dotrze 8.6m kupujących tego lata.
Spearheaded przez sponsoring Food Network, UK's jedynym dedykowanym żywności kanał telewizyjny, który osiąga ponad 5,2 mln osób każdego miesiąca, kampania połączy Florette do niektórych z największych szefów kuchni i pisarzy żywności w Wielkiej Brytanii.
Sponsorowanie będzie
.
Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.