Francja: Luźne O+G w górę, cel 5 dziennie staje się "luksusem"
Wyniki potwierdzają założenie, że konsumenci ogólnie ograniczyli zakupy O+G, czytamy dalej w raporcie. Około 20% ankietowanych stwierdziło, że zmniejszyło ilość kupowanych produktów - zwłaszcza jeśli chodzi o produkty mrożone lub w puszkach. Obraz nie był jednak tak ponury w przypadku świeżych produktów luzem: Pełne 23% francuskich uczestników badania stwierdziło, że kupiło więcej O+G

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.