Fruit Logistica: Sztuczna inteligencja - klucz do przyszłości?
Forum świeżych produktów na tegorocznych targach Fruit Logistica rozpoczęło się od spojrzenia na wpływ sztucznej inteligencji na różne poziomy handlu detalicznego i zachowania konsumentów oraz na to, jak mogą się one połączyć w zupełnie nowym środowisku.
Dr Pauline Drott, specjalistka ds. innowacji w GS1 Niemcy, powiedziała odwiedzającym, że sztuczna inteligencja stała się już powszechna i że jej
Sztuczna inteligencja nie jest już tak powszechna.

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.