Fundacja Fairtrade otrzymuje status Superbrand
Fundacja Fairtrade otrzymała status Superbrand na rok 2022/23 w uznaniu siły swojej marki i odbioru społecznego w Wielkiej Brytanii.
Superbrands, największy na świecie niezależny arbiter brandingu, ogłosił w tym tygodniu odbiorców tego statusu, który jest przyznawany corocznie markom, które przewodzą w dziedzinie "jakości, niezawodności i wyróżnienia".
Supermarka jest definiowana jako taka, która "ustanowiła najlepszą reputację w swojej dziedzinie" i "oferuje klientom znaczące emocjonalne i/lub namacalne korzyści w stosunku do swoich konkurentów, które klienci chcą i uznają".
Fairtrade Foundation - brytyjskie ramię globalnego ruchu Fairtrade - otrzymała wyróżnienie po tym, jak została wybrana przez profesjonalistów biznesowych i niezależną Radę Ekspertów, która oceniła ponad 1500 marek z różnych sektorów. Zwycięzcy zostali wyróżnieni podczas imprezy inauguracyjnej zorganizowanej przez Superbrands 26 stycznia.

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.