Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Greenyard notuje wzrost sprzedaży netto

2023-02-20 12:00
Źródło: Fruitnet.com

Greenyard poinformował, że w dziewięciomiesięcznym okresie finansowym wygenerował 3,38 mld euro sprzedaży netto like-for-like, co oznacza wzrost o 7,2 proc. w stosunku do roku poprzedniego.

W trzecim kwartale roku finansowego, zakończonym 31 grudnia 2022 r., Greenyard przyniósł 1,11 mld euro sprzedaży like-for-like, co oznacza wzrost o 6,8 proc.

W segmencie świeżym grupy, sprzedaż netto like-for-like w trzecim kwartale

.

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruitnet.com
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.

Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem