Greenyard odnotowuje wzrost sprzedaży w trzecim kwartale
Greenyard poinformował o wzroście sprzedaży w trzecim kwartale (Q3) od początku roku o 12,2 procent w porównaniu z tym samym okresem 2022/23.
Sprzedaż wzrosła z 3,335 mld euro do 3,742 mld euro, "zgodnie" z prognozą 4,9 mld euro na cały rok obrotowy kończący się w marcu 2024 r., podała spółka.
Z całkowitego wzrostu o 12,2 procent, 9,6 procent było związane ze wzrostem cen zarówno produktów świeżych, jak i

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.