Greenyard: Znaczący wzrost sprzedaży w pierwszej połowie 2023/2024 r.
Odpowiada to wzrostowi o 9,5% w porównaniu do tego samego okresu w poprzednim roku finansowym. Porównywalna sprzedaż wzrosła o 11,2%. Według firmy, wolumeny sprzedaży były wyższe o 1,7%, a ceny wzrosły średnio o 9,5%. Skorygowany zysk operacyjny brutto EBITDA wzrósł o 12,3% do 90,3 mln euro. Zysk netto pozostał w dużej mierze stabilny i spadł

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.