Historyczne finansowanie w wysokości 130 mln USD dla sojuszu handlu ogrodniczego
Wielu partnerów przystąpiło do nowej, ambitnej inicjatywy handlowej na rzecz australijskiego ogrodnictwa o wartości 130 milionów dolarów australijskich, zwanej Fresh and Secure Trade Alliance (Fasta), której celem jest zwiększenie eksportu świeżych produktów.
Dostarczana za pośrednictwem federalnej korporacji zajmującej się badaniami i rozwojem ogrodnictwa, Hort Innovation, i prowadzona przez Departament Rolnictwa i Rybołówstwa Queensland, inicjatywa
Będzie miała na celu zwiększenie eksportu świeżych produktów.

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.