Hiszpania i Portugalia łączą siły w nowej europejskiej kampanii migdałowej
Hiszpania i Portugalia połączyły siły, aby rozpocząć pierwszą w historii wspólną kampanię marketingową dotyczącą migdałów.
Trzyletnia kampania, współfinansowana przez Unię Europejską oraz stowarzyszenia branżowe w obu krajach: SAB-Almendrave i Centro Nacional de Competências dos Frutos Secos (CNCFS), będzie podkreślać jakość i zrównoważony charakter migdałów uprawianych na Półwyspie Iberyjskim.
It
.
Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.