IFOAM działa na rzecz powstrzymania "wprowadzającej w błąd" etykiety Eco-score
IFOAM Organics Europe i Francuskie Stowarzyszenie Członków IFOAM kwestionują stosowanie "Eco-score" jako etykiety środowiskowej dla nieekologicznych produktów spożywczych jako wprowadzające w błąd konsumentów, wnosząc powództwo do Trybunału Sprawiedliwości w Paryżu.
"Ruchy ekologiczne żądają zaprzestania stosowania oznakowania środowiskowego produktów spożywczych, które jest uważane za nieuczciwe wobec produkcji ekologicznej i wprowadzające w błąd konsumentów" - oświadczyło IFOAM.
Wyzwanie skierowane jest do stosowania Eco-score przez Ademe (francuską agencję transformacji ekologicznej), Yuca, operatora platformy Yuka, Eco2 Initiative, operatora platformy Etiquettable, oraz stowarzyszenie Open Food Facts.
.
Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.