Jedna trzecia kupujących "szuka symbolu wegetarianizmu
Trzecia część brytyjskich kupujących szuka na opakowaniu symbolu wegetariańskiego lub wegańskiego, jak wynika z nowego badania.
Przy prognozowanym wzroście sektora produktów roślinnych w Wielkiej Brytanii i UE z 3,9 mld funtów w 2019 r. do 6,6 mld funtów w 2025 r., a także przy większej liczbie osób aktywnie poszukujących możliwości ograniczenia mięsa w swojej diecie, Vegetarian Society uważa, że kluczowe znaczenie ma to, aby producenci żywności wege i roślinnej sprawiali, że ich produkty i
>
Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.