Jimmy Doherty na czele kampanii na rzecz bezpieczeństwa elektrycznego
Rolnik telewizyjny Jimmy Doherty stoi na czele kampanii mającej na celu zwrócenie uwagi pracowników rolnych na bezpieczeństwo podczas pracy na farmie.
Doherty nawiązał współpracę z dostawcą sieci elektrycznej SP Energy Networks, aby zająć się bezpieczeństwem elektrycznym w gospodarstwach rolnych w całej Wielkiej Brytanii. Kluczowe wskazówki dotyczące bezpieczeństwa obejmują wytyczne dotyczące bezpiecznego poruszania się maszyn pod napowietrznymi liniami energetycznymi oraz bezpiecznego opuszczania pojazdów rolniczych.

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.