Kampania "Jeśli nie produkuję, nie jesz" nabiera tempa
CMR Group stała się najnowszą firmą wspierającą nową kampanię mającą na celu podniesienie świadomości konsumentów na temat ważnej roli przemysłu rolno-spożywczego w zabezpieczaniu dostaw żywności w Hiszpanii.
"If I don't produce, you don't eat" (Jeśli nie produkuję, to nie jesz) została zainicjowana przez Cooperativas Agro-alimentarias de España (Hiszpańskie Spółdzielnie Rolno-Spożywcze) i Agrifood Comunication w październiku ubiegłego roku, aby zbiegać się z
Kampanią na rzecz bezpieczeństwa żywności w Hiszpanii.

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.