Kopniak zdrowotny napędza wydatki na produkcję w NZ
Dbający o zdrowie nowozelandzcy konsumenci zwiększają wydatki na świeże produkty. Tak wynika z szóstego rocznego raportu United Fresh dotyczącego trendów w Nowej Zelandii.
Raport opiera się na licznych źródłach, w tym na wynikach badania świadomości i konsumpcji 5+ A Day Charitable Trust, przeprowadzonego przez NielsenIQ we wrześniu 2022 roku.
"Kupujący Kiwi (Nowa Zelandia) zaczęli traktować priorytetowo inwestowanie w swoje zdrowie", powiedział raport United Fresh.
"W samej nawie owocowo-warzywnej 35 procent konsumentów badanych pod koniec ubiegłego roku zgłosiło zwiększenie wydatków na świeże produkty z powodów zdrowotnych."
Wraz ze zdrowiem i dobrym samopoczuciem, raport powiedział, że ograniczone budżety będą kształtować trendy wokół tego, jak i gdzie Nowozelandczycy spożywali świeże produkty w 2023 roku.

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.