Lepszy czwarty kwartał w Fresh Del Monte
Fresh Del Monte podał wyniki za czwarty kwartał i pełny rok 2022, odnotowując poprawę sprzedaży netto, dochodu netto i zysku brutto.
Sprzedaż netto za czwarty kwartał 2022 r. wzrosła o 22,7 mln USD, czyli o 2 proc. w porównaniu z okresem poprzedzającym, wzrastając do 1,04 mld USD.
Zysk brutto w czwartym kwartale wyniósł 81,7 mln USD w porównaniu z 39,8 mln USD, co jest wynikiem wyższej
.
Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.