Lidl "wygrał zyski ze zmiany sprzedawcy od wszystkich innych sklepów spożywczych" podczas Świąt Bożego Narodzenia
Lidl wzniósł toast za swoje świąteczne wyniki handlowe, zauważając, że był jedynym supermarketem, który wygrał wydatki od wszystkich swoich konkurentów w okresie świątecznym.
Dyskont podał, że osiągnął ponad 116 mln funtów zysków ze zmiany dostawców od wszystkich innych supermarketów w okresie świątecznym, z zyskami w wysokości 51,6 mln funtów od Tesco, Sainsbury's, Morrisons i Asda.
W bitwie o udziały, Lidl powiedział
.

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.