Marki produktów świeżych odnoszą sukcesy, gdy dbają o zaufanie kupujących
Kryzys związany z kosztami utrzymania nadal wpływa na wydatki i decyzje konsumentów. Kupujący szukają lepszej wartości i niższych kosztów artykułów spożywczych, bez kompromisów w zakresie jakości. Co więcej, według Which?, zaufanie do sektora spożywczego nadal spadało w 2023 roku. Jak więc marki mogą wykorzystać swoją propozycję wartości, przyciągnąć nowych konsumentów i budować zaufanie, będąc jednocześnie przychylnymi
>
Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.