Kontaktujemy się w sprawie cen z kilkuset skupami w całej Polsce. Korzystaj z naszych informacji.

Kup teraz abonament!

Marlene wykorzystuje sezon zimowy w marketingu

2023-01-27 17:00
Źródło: Fruitnet.com

Podczas gdy sady jabłoniowe w Południowym Tyrolu odpoczywają, jedna z wiodących marek, Marlene, kontynuuje współpracę z konsumentami poprzez serię międzynarodowych inicjatyw marketingowych i sponsorskich, z których każda ma na celu podkreślenie bliskiego związku marki ze sportem i górami.

W grudniu marka połączyła siły z detalistą Coop Norge, aby sponsorować Puchar Świata w biegach narciarskich w Lillehammer i Beitostølen.

Do 11 marca marka będzie również widoczna na Pucharze Świata Audi Ski - na śliniakach zawodników, na blokach startowych i na mecie.

W swoim regionie marka wspiera lokalnych, młodych sportowców i przyszłych mistrzów narciarskich poprzez Marlene Cup, mistrzostwa oparte na 12 międzynarodowych spotkaniach dla dzieci poniżej 18 lat i poniżej 21 lat, organizowane przez Włoską Federację Sportów Zimowych Südtirol.

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruitnet.com
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.

Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem