Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Mission rozpoczyna drugi etap kampanii Mission Advantage

2023-12-06 05:00
Źródło: Fruitnet.com

Mission Produce zaprezentowała drugi etap kampanii Discover the Mission Advantage, zwracając uwagę na zróżnicowaną globalną strategię zaopatrzenia.

Kampania marketingowa, która początkowo rozpoczęła się w październiku 2023 r., ma na celu poinformowanie o różnicach firmy poprzez zwrócenie uwagi na jej kluczowe wyróżniki lub filary marki.

Kampania

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruitnet.com
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.

Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem