Mniej znaczy więcej w obecnym klimacie, mówi Kantar
Zapewnienie, że podstawowe linie produktów świeżych są dobrze zaopatrzone w handlu detalicznym, ma kluczowe znaczenie dla wzrostu sprzedaży produktów w trudnym klimacie gospodarczym, według Beatrice Lugli, dyrektor ds. badań konsumenckich w Kantar.
Przemawiając na Festival of Fresh 2023, Lugli wyjaśniła, że posiadanie podstawowych produktów łatwo dostępnych w sklepach ma kluczowe znaczenie dla zwiększenia sprzedaży produktów, ponieważ konsumenci zmieniają sposób robienia zakupów na
.

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.