Morrisons ogłasza rok stałego postępu
Morrisons przyznał, że jego konkurencyjność przy kasach przyczyniła się do przyzwoitych całorocznych wyników handlowych.
Sieć supermarketów poinformowała, że przychody grupy za cały rok, z wyłączeniem paliwa, wzrosły o 2,7% do 14,9 mld GBP. Sprzedaż like-for-like grupy, z wyłączeniem paliwa, wzrosła o 3,3 procent w czwartym kwartale i o 1,8 procent w całym roku, co stanowi sześć kolejnych kwartałów wzrostu like-for-like.

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.