Morrisons ujawnia lepsze dane za I kw.
Morrisons podał poprawiony zestaw danych sprzedażowych za pierwszy kwartał 2023 roku.
Supermarket ogłosił wzrost całkowitych przychodów o 3,4 procent do 4,7 mld funtów. Sprzedaż like-for-like z wyłączeniem paliw wzrosła o 0,1 procent, co stanowi znaczną poprawę w stosunku do pięcioprocentowego spadku odnotowanego rok temu.
Wyniki pojawiły się w momencie, gdy detalista osiągnął kamień milowy w postaci 500 Morrisonów
.
Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.