'Obsesja detalistów na punkcie cen jest główną przyczyną niedoborów produktów'
Nie ma doniesień o niedoborach we Francji i Niemczech, a europejscy klienci sklepów podzielili się zdjęciami w pełni zaopatrzonych alejek ze świeżymi produktami. Tego samego nie można powiedzieć o brytyjskich supermarketach.
Prawda kryjąca się za tą kontrastową sytuacją nie jest trudna do odnalezienia, nawet jeśli ukrywa się ją za stwierdzeniami zrzucającymi winę na pogodę. Owszem, pogoda jest czynnikiem, ale to tylko jeden z czynników.

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.