OPINIA: "Promocje w supermarketach nie działają na korzyść producentów
Promocje w supermarketach nie są korzystne dla klientów. Nie mają one na celu obniżenia kosztów żywności. Promocje są narzędziem marketingowym mającym na celu sprzedaż większej ilości jednego produktu w stosunku do innych, które konkurują. Często to hodowcy je finansują, a nie supermarkety - chociaż supermarkety zazwyczaj przypisują sobie zasługi.
W przeciwieństwie do producentów widżetów, rolnicy mają skończoną ilość produktów do wprowadzenia na rynek
.

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.