Pagoda kończy IPO
Pagoda pomyślnie zakończyła swoją ofertę publiczną, pozyskując 366,1 mln HK$ (46,8 mln USD), podczas gdy jej cena akcji wzrosła o ponad 20 procent w pierwszym dniu handlu na giełdzie w Hongkongu.
Wiodący chiński detalista owoców sprzedał 78 947 500 akcji w swoim IPO przed rozpoczęciem obrotu w poniedziałek 16 stycznia.
Pagoda zorganizowała ceremonie notowań w Hongkongu i Shenzhen, aby uczcić kamień milowy i według Wind Economic Database jej cena akcji wzrosła do 6,75 HK$ po otwarciu na poziomie 5,60 HK$, co stanowi wzrost o ponad 20 procent. Jego całkowita wartość rynkowa osiągnęła około HK$ 10,6 mld (US$ 1,3 mld).
Spółka powiedziała, że wykorzysta swoje wejście na giełdę, aby pomóc w wykorzystaniu rozwoju
.
Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.