Raport zrównoważonego rozwoju pokazuje znaczenie przystępnej ceny i wygody
Blisko trzy czwarte konsumentów chce żyć w sposób bardziej zrównoważony, wynika z nowego raportu zleconego przez Alibaba Group, ale niedogodności i wysokie koszty były postrzegane przez kupujących jako największe bariery.
Raport Sustainability Trends Report 2023, w którym przebadano ponad 14 000 konsumentów z 14 krajów w Azji, Europie i na Bliskim Wschodzie, wykazał, że wygoda (53 procent) i
Wysokie koszty są postrzegane przez kupujących jako największe bariery.

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.