Sainsbury's cieszy się lepszymi świętami Bożego Narodzenia dzięki wzrostowi cen
Sainsbury's odnotował wzrost sprzedaży artykułów spożywczych o 8,6 procent w okresie świątecznym, pozyskując kupujących od wszystkich głównych konkurentów supermarketów.
Asda straciła najwięcej na rzecz Sainsbury's, a następnie Tesco, Aldi i Morrisons, zgodnie z danymi Nielsena.
Wzrost sprzedaży o 8,6 procent rok do roku miał miejsce w ciągu sześciu tygodni do 7 stycznia, kompensując znaczne spadki w okresie
Od 7 stycznia do 7 stycznia.

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.