Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Siła marki, odcinek 2

2024-03-05 18:00
Źródło: Fruitnet.com

Drugi odcinek programu The Power of Branding opowiada o tym, jak Cripps Pink stała się Pink Lady®, marką numer jeden wśród świeżych produktów w Wielkiej Brytanii.

Główny licencjodawca odmiany, Coregeo, omawia swój unikalny model biznesowy polegający na ochronie marek i przekształcaniu ich w "mistrzów świeżych produktów".

Coregeo robi to, rozmawiając bezpośrednio z konsumentami, rozumiejąc ich interesy i

Skutecznie chroniąc marki.

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruitnet.com
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.

Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem