Siła marki, odcinek 2
Drugi odcinek programu The Power of Branding opowiada o tym, jak Cripps Pink stała się Pink Lady®, marką numer jeden wśród świeżych produktów w Wielkiej Brytanii.
Główny licencjodawca odmiany, Coregeo, omawia swój unikalny model biznesowy polegający na ochronie marek i przekształcaniu ich w "mistrzów świeżych produktów".
Coregeo robi to, rozmawiając bezpośrednio z konsumentami, rozumiejąc ich interesy i
Skutecznie chroniąc marki.

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.