Sprzedaż Agroponiente wzrosła o 4 procent w pierwszej połowie kampanii 2023/24
Sprzedaż hiszpańskiej Grupy Agroponiente wzrosła o 4 procent pod względem wolumenu i wartości w pierwszej połowie kampanii 2023/24, pomimo tego, co określiła jako trudny początek sezonu. Dane te opierają się na rekordowych wynikach z 2023 r., w którym sprzedaż osiągnęła 340 mln euro.
Spółka stwierdziła, że wyniki odzwierciedlają jej dobre wyniki w kampanii zimowej, która miała wyboisty początek dla sektora ze względu na
...

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.