Sprzedaż produktów ekologicznych w USA osiągnie 9,4 mld USD w 2022 r.
The Organic Produce Network (OPN) wydała swój 2022 Organic Produce Performance Report, podkreślając, jak sprzedaż świeżych produktów organicznych w USA wzrosła o 3 procent w 2022 roku.
Zgodnie z raportem, ilość produktów organicznych spadła o 3,7 procent w ciągu 12 miesięcy, ponieważ całkowita sprzedaż w kraju przekroczyła 9,4 mld USD.
Kategoria organicznych świeżych jagód była najlepszą kategorią produktów organicznych, posiadającą ponad 16 procent dolarów organicznych świeżych produktów w 2022 roku.
Ogółem sprzedaż świeżych jagód w tym roku przekroczyła 1,6 mld USD, a pakowane sałatki były na drugim miejscu z wynikiem 1,55 mld USD.
Całkowita sprzedaż świeżych produktów zyskała 7,3 procent w dolarach za rok, ale doświadczyła 1,3 procentowego spadku w ilości, kontynuowano raport.

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.