Świeże produkty w ramach podwyżki cen w Morrisons o 15 mln funtów
Świeże produkty znajdują się w centrum uwagi w nowym programie cięcia cen w sieci Morrisons.
Supermarket ogłosił, że zainwestuje 15 milionów funtów w obniżenie cen popularnych produktów w tym miesiącu, aby pomóc swoim klientom przetrwać styczniowy okres świąteczny.
Ponad 200 produktów zostanie przecenionych średnio o 20 procent, począwszy od artykułów pierwszej potrzeby i śniadań
.

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.