Wraz z rosnącymi kosztami, Ilip kieruje uwagę na silny popyt na ekologiczne opakowania
Jak wygląda obecnie ogólny stan branży opakowań dla produktów świeżych w Europie?
Roberto Zanichelli: Jednym z głównych trendów jest rosnące zapotrzebowanie na zrównoważone i ekologiczne rozwiązania w zakresie opakowań. Konsumenci stają się bardziej świadomi wpływu odpadów opakowaniowych na środowisko i poszukują produktów z minimalną ilością opakowań lub wykonanych z materiałów pochodzących z recyklingu i obiegu zamkniętego.

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.