'Współpraca jest kluczowa w walce z zanieczyszczeniem tworzywami sztucznymi'
Rozwiązywanie największych wyzwań świata przy jednoczesnym prowadzeniu firmy nie jest łatwym zadaniem. A jednak coraz częściej właśnie tego się od nas oczekuje. Bardziej niż kiedykolwiek wcześniej rządy, inwestorzy, klienci i nasze własne poczucie odpowiedzialności wywierają presję na nas, abyśmy podejmowali działania w zakresie tak istotnych kwestii, jak zmiany klimatyczne, utrata różnorodności biologicznej, wyczerpywanie się zasobów i ubóstwo. Stoimy w obliczu szeregu
>.
Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.