Wzrost sprzedaży i zysków w Greenyard
Greenyard opublikował wyniki finansowe za pierwsze półrocze, podkreślając wzrost sprzedaży netto i skorygowanej EBITDA.
Raportowana sprzedaż wzrosła o 9,5 procent do 2,52 mld euro w okresie sześciu miesięcy, podczas gdy sprzedaż porównywalna wzrosła o 11,2 procent do 2,49 mld euro.
Grupa zauważyła, że wzrost sprzedaży był napędzany przez 1,7 procent wolumenu i 9,5 procent ceny
.

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.