Wzrost sprzedaży netto Greenyard w pierwszym kwartale
Greenyard ujawnił, że jego sprzedaż netto w ujęciu porównywalnym wyniosła 1,28 mld euro w pierwszym kwartale roku obrotowego, co oznacza wzrost o 10,3 procent.
Belgijska grupa zauważyła, że wolumeny pozostały stabilne (wzrost o 0,2 procent) w tym samym okresie.
"W ciągu tego kwartału, w celu utrzymania uczciwej wartości dla całego łańcucha od konsumenta do plantatora, konieczne były podwyżki cen (w górę
).

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.