ZVG/Mertz: "Ogrodnictwo jest zorientowane na przyszłość"
"Ogrodnictwo, ze swoimi sektorami wyższego i niższego szczebla, jest zorientowane na przyszłość. Jesteśmy częścią rozwiązania - czy to pod względem jakości życia, czy konsekwencji zmian klimatycznych" - podkreślił Mertz. Wyzwania, przed którymi stoimy jako społeczeństwo i branża, są ogromne. Aby im sprostać, potrzebujemy silnych, przyszłościowych firm.
Przewodniczący ZVG zwrócił uwagę na
Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.