Zyski spadają mimo wzrostu sprzedaży w Tesco
Tesco odnotowało wzrost sprzedaży grupowej za rok 2022/23, ale rentowność mocno ucierpiała po inflacji kosztów i inwestycjach w ofertę dla klientów.
Lider supermarketów odnotował wzrost sprzedaży grupowej bez paliwa i VAT o 5,3 procent w wysokości 57,6 mld funtów za rok. Jednak zyski przed opodatkowaniem spadły o połowę, z 2,03 mld funtów w roku 2021/22 do 1 mld funtów w tym roku.
Retail free cash flow
.
Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.