Ainia i ITI stworzą platformę do spersonalizowanego żywienia
Celem tej kompleksowej platformy jest poprawa wskaźników zdrowotnych populacji, jak również konkurencyjności biznesu w dziedzinie spersonalizowanego żywienia.
Ta DataSpace, skoncentrowana na dziedzinie spersonalizowanego żywienia, "może stanowić solidny fundament, na którym można budować przyszłe aplikacje i usługi cyfrowe, zmniejszając czas i
koszty związane z rozwojem nowych aplikacji i usług".

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.