ALDI kontynuuje ekspansję w Hiszpanii w 2024 r.
ALDI utrzymuje tempo wzrostu w Hiszpanii i ogłosiło otwarcie około 50 nowych sklepów w tym kraju w 2024 r., utrzymując tym samym tempo wzrostu z ostatnich lat. Plany ekspansji firmy na ten rok obejmują konsolidację na Wyspach Kanaryjskich i inaugurację nowych sklepów w północnym regionie kraju, z
otwarciem nowych sklepów na Wyspach Kanaryjskich i otwarciem nowych sklepów w północnym regionie kraju, z
Hiszpanią.
"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.