ALDI zamyka 2023 r. z 435 supermarketami i około 11% większą powierzchnią sprzedaży.
ALDI zamyka swój plan ekspansji na 2023 r. z łączną liczbą 435 supermarketów w Hiszpanii i ponad 480 000 m2 powierzchni sprzedaży. W sumie firma otworzyła prawie 50 nowych sklepów w całym kraju, w roku z największą liczbą otwarć od 2019 r., dodając 46 000 m2 nowej powierzchni. W ten sposób ALDI zwiększyło swoją powierzchnię sprzedaży w obszarze
specjalności
sprzedaży
.

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.