Ambrosia™ rozpoczyna wielokanałową kampanię komunikacyjną
Nowe emisje i sponsoring w telewizji.
Po raz kolejny w tym roku Ambrosia™ będzie wspierać kanał telewizyjny nowymi emisjami swojego 20-sekundowego spotu od 20 listopada do 3 grudnia włącznie. Ponadto marka będzie wspierać sponsoring programów w godzinach największej oglądalności od 20 do 24 listopada. Zapewni to Ambrosia™ wyjątkową platformę.

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.