Jak się obudzisz, już wiesz — świeże ceny owoców i warzyw na dziś, u nas.

Kup teraz abonament!

Ambrosia wraca do telewizji

2023-02-20 00:00
Źródło: Fruittoday.com

Oprócz konwencjonalnego spotu Ambrosia™ zwiększy swoją obecność w telewizji dzięki dwutygodniowemu sponsoringowi programu "Ya es mediodía" w Telecinco. Jest to akcja medialna, która pozwala marce zbliżyć się do swoich odbiorców i wzmocnić z nimi osobistą więź.

Ten nowy program telewizyjny pozwala Ambrosia™ po raz kolejny zademonstrować swoją

Sztukę.

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruittoday.com
Fruittoday.com

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem