Ambrosia wraca do telewizji
Oprócz konwencjonalnego spotu Ambrosia™ zwiększy swoją obecność w telewizji dzięki dwutygodniowemu sponsoringowi programu "Ya es mediodía" w Telecinco. Jest to akcja medialna, która pozwala marce zbliżyć się do swoich odbiorców i wzmocnić z nimi osobistą więź.
Ten nowy program telewizyjny pozwala Ambrosia™ po raz kolejny zademonstrować swoją
Sztukę.

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.